Известие

Collapse
No announcement yet.

Появяващ се "Motor Control System Failure" при високи обороти... Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Появяващ се "Motor Control System Failure" при високи обороти... Алфа 147

    Привет колеги, този проблем го имам от преди (не беше се появявал скоро) а той е следният: Понякога при по-високи обороти(4 000) или ускорение светва съобщение "MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE" при което ми светва червеното двигателче и колата влиза в авариен режим ,при който повече от 2 000 оборота не дава да да се вдигнат. След като рестартирам колата (гася паля) вече няма и следа от проблема..

    Имате ли някакви предположения (знам че са възможни хиляди) но все пак?
    Колата е от подписа ми - 147 1.9 JTDm 140 к.с

    Поздрави!
    VOLVO S60 D5 2.4 210HP
    Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
    Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

  • #2
    Една възможна причина, блокирала геометрия и пренадуване на турбината.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Няма ли да има някакви симптоми, ако е блокирала геометрията... ? И между другото, странното е,че не винаги излиза тази грешка има много пъти в които колата я цедя до най-високите обороти и проблеми няма в никои аспект... Но, сега този проблем напомни за себе си отново- последните 2 -3 дни се случи 2 пъти ...
      VOLVO S60 D5 2.4 210HP
      Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
      Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

      Comment


      • #4
        Лог- обороти, искано и измерено налягане, клапан Н75
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от InFlames Покажи съобщение
          Привет колеги, този проблем го имам от преди (не беше се появявал скоро) а той е следният: Понякога при по-високи обороти(4 000) или ускорение светва съобщение "MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE" при което ми светва червеното двигателче и колата влиза в авариен режим ,при който повече от 2 000 оборота не дава да да се вдигнат. След като рестартирам колата (гася паля) вече няма и следа от проблема..

          Имате ли някакви предположения (знам че са възможни хиляди) но все пак?
          Колата е от подписа ми - 147 1.9 JTDm 140 к.с

          Поздрави!
          - Разкачен вакуум или сцепен маркуч за управления на турбината
          - Блокирала ( частично или напълно ) геометрия на турбината
          - Дефектирал соленоид
          - Деформация на лопатките на турбината в следствие на високи термични натоварвания

          Най често това са проблемите...
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • #6
            Благодаря много! Надявам се грешката да е записана в ECU-то и тези дни ще закачим да видим..Силно се надявам да е някой маркуч! Всичко друго ми изглежда като голяма драма... Ще ви държа в течение колеги и ще пиша къде е бил проблема...

            Поздрави !
            VOLVO S60 D5 2.4 210HP
            Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
            Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

            Comment


            • #7
              при мен само когато е мокро прави тези изпълнения но пък тогава колата върви като луда до момента на светването на чека

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от InFlames Покажи съобщение
                Благодаря много! Надявам се грешката да е записана в ECU-то и тези дни ще закачим да видим..Силно се надявам да е някой маркуч! Всичко друго ми изглежда като голяма драма... Ще ви държа в течение колеги и ще пиша къде е бил проблема...

                Поздрави !
                Ремап имаш ли?
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  И да има, кой малоумник ще му е вдигнал толкоз налягането без да се подсигури
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    Питам, понеже може да не е турбината. Сега като се постопли, почват магариите. Ако има ремап и то отскоро, направо да ходи при мапера.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Здравей.Аз имах същият проблем,записваше ми и грешка в високото налягане.Мислех че е калапава нафта,слагах добавки но се оказа замърсен регулатор.Почистих го от сополите за 20лв и вече е помен този проблем.
                      Преди това ме караха да свалям дюзи за проверка,турбината била разбита,добре че не се хванах да го правя.
                      Alfa Romeo 147 JTD 2001

                      Comment


                      • #12
                        И на моята изписа същото.Проверих на компютър и ми казаха,че има проблем с дебитомера...При запален двигател показа 474 mg,а ми казаха,че нормалната стойност е около 300 mg.Но сама си угасна...

                        Comment


                        • #13
                          А като си отпушеш ЕГР-а дали не отива на 300мг
                          ex - 147 16v multijet

                          Comment

                          Working...
                          X